Return to site

Workshop: Omgaan met boze mensen

Daar sta je dan met je goede bedoelingen, half in de meterkast bij mensen thuis of in de sleuf voor iemand z'n deur, en word je ineens geconfronteerd met een boze klant. Hoe ga je daar mee om? Deze workshop gaat precies om het zo goed mogelijk om leren te gaan met deze situaties. Hoe zorg je dat je zelf rustig blijft en niet meegaat in de emotie van de ander? Hoe zorg je er nou voor dat die ander zijn boosheid kan uiten waardoor het minder wordt? Hoe voorkom je dat die boosheid zich op jou persoonlijk richt? En wat doe je als dat wel gebeurt? Hoe zit dat eigenlijk met boze mensen?

Met dit soort vragen ga je tijdens de workshop op een prettige en ontspannen manier aan de slag. Met zo min mogelijk theorie en met veel oefeningen zodat je van andere kan zien hoe zij dat doen en zelf kan ervaren wat voor jou persoonlijk het beste werkt.

Duur? 2 á 3 uur
Hoeveel personen? 6 tot 8 monteurs
Waar? Locatie naar keuze
Kosten? 550,- ex BTW en reiskostenvergoeding

Neem contact op met Maarten via maartenkoot@online.nl

Maarten werd door onze deelnemers beoordeeld met een 8!

Over Maarten:

Na de LTS-Electro heeft Maarten even gewerkt als Elektromonteur om via wat andere zijwegen uiteindelijk zijn echte vonk te vinden in het faciliteren van leren. En zijn specialiteit hierbij is alles wat gaat over het brede onderwerp: omgaan met 'agressie'. En dat woord zet hij bewust tussen haakjes omdat het vaak onbedoeld al een lading aan een workshop kan geven. Het laatste wat Maarten wil is dat mensen onder spanning staan tijdens zijn trainingen. In zijn werk heeft hij al met vele groepen gewerkt waarbij dat in de Techniek gaat om onder andere: Imtech, Hollander, Alliander, Enexis, KPN, Alewijnse en uneto-VNI. Dit ging ook om thema's als: de monteur als ambassadeur, sturen zonder macht, feedback en coachend begeleiden.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly