• De nieuwe administratieve CrossOver

    Interesse om mee te doen in 2019?

  • Administratieve CrossOver Voorjaar 2019

    In deze CrossOver ga je samen met administratief personeel van andere bedrijven aan de slag om te leren van elkaar. Je werkt 3 dagen gezamenlijk aan enerzijds een belangrijk thema voor jouw vak en anderzijds aan jouw eigen vaardigheden - zoals samenwerken, projectmanagement en creativiteit. Onderwerpen waaraan je werkt zijn bijvoorbeeld: hoe kan technologie secretaresses helpen? Hoe ziet het werk van de financieel administratief medewerker van de toekomst er uit?

    Waarom meedoen?

    Je bent benieuwd hoe collega's van andere bedrijven werken. Dat is nuttig voor jou, maar ook voor je bedrijf. Je wilt meer leren over jezelf: waar liggen jouw talenten? Je werkt daarnaast aan een concreet eindproduct om de kennis die je als groep hebt opgedaan te delen met jouw organisatie.

     

    Geef je op of mail ons via marlous@projectcrossover.nl!

  • Geef je hier op voor de 3de Administratieve CrossOver:

  • Hoe ziet het traject eruit?

    Dag 1

    Op de eerste dag komt er een inspirerende spreker die vertelt hoe het administratief werk verandert. Hoe kun jij voorbereid zijn op het werk van de toekomst? Je krijgt een workshop waarbij stil wordt gestaan bij de gevoelens die veranderend werk teweeg kan brengen en je maakt een talentenkaart over jouw vaardigheden van nu en de toekomst.

     

    Dag 2

    Op de tweede dag laat Deloitte vernieuwende administratieve tools zien die zij al gebruiken. Vervolgens ga je in een klein groepje -ingedeeld op basis van overeenkomst in taken- onderzoeken welke tools/technologieën jij kan inzetten in je eigen werk. Op basis hiervan maak je een handleiding over modern werken met praktische tips & tools voor jouw organisatie.

     

    Dag 3

    Op dag drie leer je hoe je de opgedane kennis kan terugkoppelen naar jouw collega’s en leidinggevende, zodat de kennis niet in een rapport in de la verdwijnt. Je oefent in een veilige omgeving, zodat je jouw organisatie kunt meenemen in de toekomst!

    Dag 1

    Dinsdag 9 april

    10:00 - 16:00

    Dag 2

    Dinsdag 21 mei

    9:30 - 16:00

    Dag 3

    Dinsdag 11 juni

    12:00 - 16:00

  • Heb jij een van de volgende functies?

    Secretaresse / Management assistent

    Facilitair medewerker

    Financiële administratie

    HR-ondersteuning

    Medewerkers binnendienst

    Baliemedewerker

All Posts
×